2010年7月27日 星期二

蜂皇丸


每個月....姊妹一定會痛一次....有d人痛到叫哂救命...

我亦係其中一份子....


有朋友介紹我食月見草油...話不單令到冇period痛...更會改善period而生暗瘡的煩惱

我食左一個月到....都係冇效....暗瘡照有...

之後有個住紐西蘭既好朋友介紹...

royal jelly都可以令皮膚靚靚...

咁就試下啦...(初時完全係為皮膚而食)

我呢樽有365粒...不過我每日食兩粒...即係有2000mg..

食左一個月....岩岩黎period...一d痛都冇...even飲凍野都冇事...冇爆瘡...

真係覺得好神奇....


食醫生開既抗生素都冇咁有效!! :)

cheers!! :)

沒有留言:

張貼留言